maanantai 24. marraskuuta 2014

Pikkujouluja

Viime lauantaina olikin työpaikan kauan odotetut pikkujoulut, jotka taisikin olla tämän vuoden ainoat. No joka tapauksessa menin suoraan aamuvuoron jälkeen siskoni luokse valmistautumaan, jonne myös poikaystäväni tuli hieman myöhemmin alottelemaan. Mulla oli niin kivat kiharat heti niiden laittamisen jälkeen, mutta ei niistä ollut enää tietoakaan, kun päästiin keilapaikalle.

Kun kiharoista oli vielä jotain jäljellä! 

Mulla oli päällä Bik Bokista ostettu musta mekko. Mulla on todella surkea kuva mun asusta, valitettavasti. Useimmilla poikaystävät ottaa näitä asukuvia, mutta mun poikaystävää kaipaa ehkä hieman vielä koulutusta. Tässä kuitenkin paras kuva mun illan asusta ja vieressä kunnon kuva mekosta.


kuva bikbok.com

  Ensin oltiin siis pari tuntia keilaamassa, jonka jälkeen siirryttiin minibussilla Kaari18:sta syömään ja juomaan. Mä taisin ite ainakin juoda liikaa siellä keilauksessa, koska ruoan jälkeen en juonu muutakuin vettä ja lasin limua. Puol yhentoista aikaan lähdettiin jo poikaystäväni kanssa kotiin nukkumaan. Oli hauskaa vaikka lähettiinkin niin aikasin kotiin.

Sunnuntai menikin aika heikossa hapessa. Tilattiin kotiin pizzat, tuijotettiin koko päivä telkkaria ja nukuttiin pitkät päikkärit. Sen verran sain tehtyä, että kävin kaupassa hakee meille herkkuja. Sellanen fiilis, että seuraavan kerran juon vasta kuukauden päästä Prahassa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti