perjantai 23. tammikuuta 2015

Almost over

Viides päivä kotona alkaa jo pikkasen hajottaa. Kolme kertaa oon poistunut kotoa tällä viikolla: Maanantaina kauppaan, tiistaina pankkiin viemään kolikoita ja eilen kävin R-kioskilla hakemassa H&M:n paketin. En edes muista koska olisin viimeks ollut näin monta päivää putkeen ilman meikkiä ja pelkissä höntsyvaatteissa. Finrexiäkin olen juonut jo niin monta kuppia, että tulee jo korvista pihalle.

Mun lempparimuki ollut ahkerassa käytössä! 

Synttäripiristys poikaystävältäni keskiviikkona! 

En uskoisi ikinä sanovani näin, mutta huomenna pääsee onneksi töihin iltavuoroon. Yllättävää myöskin se, että nyt kun ei voi urheilla, niin mulla on aivan mieletön treeni innostus. Joka toivon mukaan kestää myös sitten, kun olen tervehtynyt. Pitää tosin ensin kunnolla parantua, etten itse pitkitä tätä flunssaa tai sitten pahenna!

Ensi viikolle onkin kaikkee kivaa tiedossa! Monen vuoden tauon jälkeen olisi tarkoitus mennä laskettelee. Meen elämäni ensimmäistä kertaa kasvohoitoon! Oon niin innoissani! Sekä ensi viikolle on myös varattu aika kampaajalle. Nyt yritän kuumeisesti löytää jonkun kuvan mitä kampajaalle näyttää värin suhteen. Haluaisin jotain fressiä, vivahteikasta blondia, sellanen vähän niinku surffitukka. Jotain Blake Livelyn tai Hayden Panettieren tyylistä väriä.


                                                                                                      Lähde & lähde


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti