tiistai 20. tammikuuta 2015

boring to be sick

Miksi aina just sillon, kun miettii, että hei mä en oo pitkään aikaan ollut kipee, niin kappas sieltä se flunssa, kuume tai joku muu putkahtaa. Toinen vapaapäivä ja edelleen kipeenä. Pitkään mietin, että lähdenkö lääkäriin vai meenkö vaan huomenna töihin muutaman buranan voimin, kunnes siskoni soitti ja sanoi, että hän tekee mun huomisen aamuvuoron ja voin sit huomenna aamulla mennä lääkäriin, jos en tänään enää jaksa. Poikaystäväni kun oli käynyt työpaikallani syömässä, ja kertonut että oon kipee ja mun pitäis mennä lääkäriin. Ehkä ihan hyvä vaan.


Eilen söin tosi terveellisesti, jotta paranisin nopeasti. Aamulla kunnon vitamiinipommi smoothie, lounaaksi salaattia ja kalaa, sekä päivälliseksi syötyyn avokadopastaan kunnolla valkosipulia. Mitä mä ajattelin? Että olisin tänään terve kuin pukki, hah! Pitää silti jatkaa samaa, koska ei siitä ainakaan mitään haittaa voi olla.

Ajankohta vaan olisi saanut olla pikkasen toinen. Ei siinä mitään, että mun vapaapäivät meni vaan itsensä paranteluun. Mutta huomenna oli tarkoitus mennä syömään mun synttäreiden kunniaksi. Joo hyvää synttäriä vaan mulle! Valitukset sikseen! Me päästään ravintolaan syömään heti, kun parannun. Nyt meen keittää teetä ja sen jälkeen sänkyyn kattoo drop dead diva- maratonia. Muuten todella hyvä sarja!

2 kommenttia:

  1. Sama täällä! Tai ääni menny, kurkku kipee ja himo kylmä, mutta kuumetta ei oo (kai, en omista kuumamittaria nii en voi sanoo varmaks) niin ei virallista kipeyttä.. Mut kai se vaan kuuluu tähän vuodenaikaan. Ps. Mielummin nyt kun ens viikolla, jihuuuuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et omista kuumamittaria :D jepjep, mut joo onneks nyt tällä viikolla niin ehtii ens viikoks parantua :) pitää vaan löytää ne toppahousut jostain! :D

      Poista